شاهزاده من


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

                                                                                    

                    شاهزاده عشقی که غلامت شده ام/پابند تو و اسیر دامت شده ام

                     

                                                                                    


             گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام

 

                                                                                      



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت23:44---4 تير 1391
کاش بارانی ببارد
قلب ها را تر کند ، بگذرد
از هفت بند ما ، صدا را تر کند
قطره قطره بگذرد
رشته رشته
مویرگ های هوا را تر کند
بشکند
در هم طلسم کهنه ی این باغ را
شاخه های خشک بــی بار دعـا را
تـر کنـد مثـل طوفـان بـزرگ نـوح
در صبـحــی شـگفـت
سرزمیـن سینه ها تا نا کجا را تـر کنـد
چتـر ها تان را ببـنـدیـد ای به ساحل مانـده ها
شـاید ایـن بـاران که مـی بـارد شمـا را تـر کنـد
آپم و منتظر حضورت


نیلوفــر
ساعت11:06---30 خرداد 1391
_█████____████

___████__████_███

__███____████__███

__███_███___██__██

__███__███████___███

___███_████████_████

███_██_███████__████

_███_____████__████

__██████_____█████

___███████__█████

______████ _██

______________██

_______________█

_████_________█

__█████______j_█

___████________█

____█████______█

_________█______█

_____███_█_█__█

____█████__█_█

___██████___█_____█████

____████____█___███_█████

_____██____█__██____██████

______█___█_██_______████

_________███__________██

_________██____________█

_________█

________█

________█

_______█


arezoo
ساعت19:41---23 خرداد 1391
گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی

آپمپاسخ:حتما سر مزنم ملسی از متنت


مجید
ساعت12:52---23 خرداد 1391
عهد کردم اگر بوسه داد توبه کنم. بوسه ای داد چو برداشت لب از روی لبم، توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم
پاسخ:مررررررررررررررررررسی


مجید
ساعت12:50---23 خرداد 1391
عهد کردم اگر بوسه داد توبه کنم. بوسه ای داد چو برداشت لب از روی لبم، توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم

mina
ساعت20:48---20 خرداد 1391
سلام گلم خيلي زيبا بودن ممنونم عزيزم من آپـــــــــــــــــــــــم بيا پيشم خوشحالم ميكني پاسخ:سلام عزیزم،حتما میام منتظرم باش

saeed
ساعت18:56---20 خرداد 1391
بابا دمت گرم کارت درستهپاسخ:مرررررسی عزیزم

ساجی
ساعت17:02---20 خرداد 1391
سلام
لینکت کردم منو بااسم وبلاگم بلینک
بای


kasra
ساعت13:11---20 خرداد 1391
salam webloget ghashange vali hajmesh yekam balast vali kheyli alie
پاسخ:ممنونم کسرا جون حتما این مشکلم درست میکنم


sakhi
ساعت3:35---20 خرداد 1391
سلام نیلوفر جان

خیلی قشنگ بود.

پاسخ:سلام عزیزم ممنونم نظر لطفته


homayoun
ساعت0:56---20 خرداد 1391
سلااااااااام عزیز جون.خوبی؟



قالب جدیدت خیلی قشنگهپاسخ:سلام دوست قدیمی مررررررررررررسی عزیزم


saji
ساعت20:02---19 خرداد 1391
سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدی

اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

بای تا های
پاسخ:سلام عزیز خواهش میکنم حتما با افتخار اماده تبادل لینکم


shahin
ساعت23:03---18 خرداد 1391
slm webe gashangi dari

ba ejazat linket mikoonamپاسخ:سلام عزیزم،ممنونم لطف دالی خوشحالم کردی لینکم کردی


محمدجواد
ساعت19:53---18 خرداد 1391
___$$$$$$$___________$$$$$$$



_____$$$$$$$$_______$$$$$$$$



______$$$$$$$$$_____$$$$$$$



________$$$$$$$$____$$$$$$$



_________$$$$$$$$$__$$$$$$



____________$$$$$$$$$$$$$



_______________$$$$$$$$$



__________$$$$$$$$$$$$$



________$$$$$$$$$$$$$$$$



_______$$$___$$$$$$$$$$$$



______$$$$$_$$$$$$$$$$$$$



_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



_______$$$$$$$$$$$$$$$$$



___________$$$$$$$$$$$$$



__________$$$$$$$$$$$$$



playboy bunny WHAT NOW
پاسخ:ملسی


sajad
ساعت19:52---18 خرداد 1391
salam.kheili hoti na????


پاسخ:سلام عزیزم،منظووووور؟


عاشق تنها
ساعت23:43---17 خرداد 1391
سلام نیلوفر جان نیستی پاسخ:سلام عزیزم،هستم چرا کارم داری؟؟؟؟

homayoun
ساعت16:10---17 خرداد 1391
راستی به اون وبتم سر زدم خیلی قشنگ بود.
پاسخ:ممنونم ازت


homayoun
ساعت16:07---17 خرداد 1391
سلام لینکتو درست کردم.

این مطلبت هم خیلی قشنگ بود.
پاسخ:باشه،مررررسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 17 / 3 / 1391برچسب:,| 13:57 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi